28 listopada 2013

Trzecia nad ranem... (myśli pourywane)

wydaje ci się, że dam radę zasnąć z tym natłokiem myśli?
trzecia nad ranem - powoli gaśnie we mnie logika

pytasz czemu trzęsą mi się ręce?
bo jestem zmęczona, bo staram się nie oszaleć w tej absurdalnej rzeczywistości a ty mi w tym nie pomagasz..

mówisz, ciągle coś mówisz.... tyle słów z twoich ust...
jakbyś coś próbował udowodnić mi słowami..

ocierasz się niby przypadkiem o moje ciało...odbijają mi się echem czułości szeptane, już nie wiem co jest prawdą a co kłamstwem

znowu wstanę z podkrążonymi oczami, jakbym była chora...
ale to nie choroba, to tylko porcja codziennych słonych kropel, które krok po kroku zabierają uśmiech i świeży wygląd...

wydaje ci się, że dam radę zasnąć z tyloma myślami o nas?
trzecia nad ranem - powoli gaśnie światło nadziei...

ale ciągle walczę...



Brak komentarzy: