28 listopada 2009

Rozmówki z Nieletnią


- mamo, co ty robisz?
-próbuje zupkę
-i co? niedobra?
- dobra, dlaczego?
-bo plujesz
-e, nieeeeeee, ja tylko tak, bo ja na diecie i mi nie wolno tej zupki, to tylko tak próbuje, na kubki smakowe, te na języku...
- mamo, kubki są z szafki , i nie mają smaku, ich sie nie je..... ale ty śmieszna jesteś, jak tat wróci to mu powiem... normalnie nie wytrzymam, kubki na jezyku.. i ciekawe jak je myjesz...

nie mogłam jej wytłumaczyć, bo zaczęłam się śmiac razem z nią, a ona tak przezabawnie tłumaczyła mi moją głupotę, i w ogóle nie zdawała sobie sprawy jak przecudnie bredzi...
a jak zaczełam się śmiac , to sie jeszcze bradziej rozkręciła, i wymyślała historie mycia kubków smakowych- wlewanie płynu do naczyń i puszczenie wody uszami...
no cóż, teorii miała kilka , wszystkie komiczne...
ech, śmieszna jest ta moja nieletnia....

Brak komentarzy: