5 stycznia 2019

Przepraszam Panią, ja wysłać chciałem

przychodzi facet do banku...

- przepraszam, ja chciałem wysłać ten czek
- znaczy chciał pan wpłacić na konto?
- nie, wysłać chciałem

to pytam inaczej...
- a na jakie konto chciałby pan wysłać ten czek?
- nie na konto prosze pani, na adres chciałem wysłać, pani patrzy, tu mam list, piszą, że czek mam na ten adres, o tu wysłać i żadnej innej opcji
- na adres, proszę mi pokazać to ja zobaczę może...
- tak proszę pani, tu mam adres, zadzwonilem bo myślałem, że może jakoś inaczej można ale mi kazali wysłać ten czek na ten adres
- no tak, zgadza się, to proszę pana trzeba na pocztę, tu jest bank i my możemy tylko wpłacić komuś ewentualnie.
- ale czek mam z waszego banku
- zgadza się, książeczkę czekową ma pan naszą, bo zapewne jest pan naszym klientem, natomiast my jeszcze nie posiadamy możliwości wysyłania czeków klientów, może w przyszłości
- to co ja mam zrobić?
- proszę ten czek w kopertę, zaadresować i na poczcie wysłać
- a to trzeba będzie zapłacić?
- obawiam się, że za znaczek trzeba
- a ile prosze pani kosztuje polecony?
- nie wiem proszę pana to na poczcie panu powiedzą
- a ma może pani kopertę?
- mam, mogę dać
- i pani mówi, że mi nie może wysłać?
- no niestety nie
- to po co koperty macie?
- żeby sobie można było na przykład wybrane pieniądze z konta w kopetę włożyć, albo jakieś wydruki
- acha... to ja musze z tym czekiem na pocztę?
- tak jest
- i tam mi wyślą?
- tak jest
- mimo że to jest czek z waszego banku to mi na poczcie to mają zrobić?
- tak jest, na poczcie się wysyła listy a tutaj się wpłaca czeki na konto
- nie, ja wpłacić nie chcę, ja wysłać chcę
- to tak jak mówiłam, na pocztę trzeba
- to nie ma sensu... przecież ja listu nie wysyłam tylko czek
- no ja wiem, żadnego sensu nie ma wcale a wcale no i widzi pan no trzeba aż na pocztę...
- dziękuję pani za pomoc
- proszę uprzejmie...
- i pani jest pewna, że to na poczcie
- jak najbardziej
- tylko, zebym nie musiał się wracać, bo jak mi na poczcie powiedzą, że to w banku jednak?
- myślę, że będzie dobrze i się już dzisiaj nie zobaczymy
- to dowidzenia
- miłego dnia

wzrusza człowiek ramionami i się zastanawiam czy ja już rozum straciłam czy też ludzie już kompletnie logiki nie posiadają

Brak komentarzy: