10 grudnia 2013

Bo czasem tak jest....

Czasem po prostu się rozpuszczam, jak czekolada w goracej wodnej kąpieli... 
Czasem nie wiem gdzie mam się wpasować....
Czasem jest tak, że ledwo stawiam kroki do przodu i tylko mam nadzieję, że jednak nie widzisz jak mi ciężko przechodzić obok...
Czasem gdy jestem blisko, gdy uśmiecham się i udaję, że mnie nie boli mam tylko nadzieję, że nie widzisz jak bardzo trzęsą się mi ręce i że nie wyglądam jakbym rozpadała się na kawałki...
Czasem czuję, że patrzysz gdzieś i zawsze mam nadzieję, że patrzysz w moją stronę -  zazwyczaj twój wzrok idzie w zupełnie innym kierunku i zawsze gasnę wtedy...
Czasem marzę, że którejś nocy  niespodziewanie zatęsknisz za mną, że poczujesz, że czegoś ci brakuje, że chcesz mnie znowu ogarnąć ramieniem i z czułością przesunąć palcami po skórze...
Czasem mam nadzieję, że jeszcze nie wszystko stracone...


photo znalezione w google, nie posiadam do niego praw autorskich
jeśli to TWOJE daj mi znać, przypiszę kredyt twórczy :)

Brak komentarzy: