16 kwietnia 2011

Nie śpię i świruję


la, la,la-a- a już minęła czwa-a-rta.....
a ja nie śpię noc kolejną, bo mam fazę swą bezsenną
dookoła cisza wszędzie , a ja dumam ''co to bedzie?''
wszystko w koło jakieś głupie- i powinnam mieć to w du... , w nosie....
i choć właśnie tego chcę, to nie mogę zmienić się
dumam ,myślę,kombinuję , szczegółowo kalkuluję...
i to przez to rozmyślanie, odleciało moje spanie....


eeeee....
moje rymy nie skutkują , bardziej nawet humor psuja
bo nie proste to zadanie, takie zwykłe rymowanie
zwykle dużo do gadania , dziś ubogie bardzo zdania
lepiej pójdę sobie szybko, zanim coś napisze brzydko...

dodam tylko ,trochę skrycie, że zabrałam wadze życie
ona w góre iść zechciała, gdy ja na dół jej kazałam
teraz juz mi nie pokaże , za co mnie tak głupio karze
jak się humor mi poprawi, wadze się baterie wstawi
jak przestanie podskakiwać , zacznę do niej się odzywać
bedę dla niej bardzo miła, jakby nic mi nie zrobiła...
a tymczasem.....
ide sobie , bo za dużo mam na głowie....



Brak komentarzy: